تیلیم خاندان سسلی بیر شعر

بو شعری رحمتلیک کمیجانلی جعفززاده اؤز سسی ایله اوخویوبدور.

شعره دینله اوچون بورا تیخلایین.

3 پاسخ to “تیلیم خاندان سسلی بیر شعر”

  1. حمیدریضا(مراغالی) Says:

    یاشاسین تورکیاشاسین آذربایجان

  2. قوپلای Says:

    سلام خدمت استاد ارجمند جناب آقای امیریاولا خدمتتان متذکر می شوم بنده اصالتا اهل زرند ساوه هستم ولی اینک در کرج ساکن هستم.ثانیا کتاب شما «دیلیم خان دیوانی» را از میدان انقلاب تهران تهیه کردم و از آن بسیار مشعوف گردیدم.ثالثا بنده جمعه به دنبال مزار تئلیم خان راهی خرقان شدم. اما اثری از آن ندیدم. خواهشمندم نشانی و یا کروکی مزار وی را به من نشان دهید.رابعا آیا مراسم تئلیم خان امسال نیز برگزار خواهد شد؟ تاریخ و محل آن را به بنده اعلام فرمایید.با آرزوی موفقیت شما

  3. بیلیم Says:

    سلام دوستوم يورولماياين سنين وبلاگين چوخ سوينديم

پاسخی بگذارید

