بو گئجه گنه عاشیق اولموشام/پرویز محمدی

بو گئجه گَنَه عاشیق اولموشام   

گنه بو گئجه

 اولدوزلار  گویده یارول لولا

باخ گور نه گوزل

گویده اولدوزلار

            زولال یانول لا

نسیم اسیری

گوللر . آقا چلار

خلصه ده اوینول لا

دئیه سن گویدن

            فرشته لر گوله گوله

                     بیزه با خول لا

هر دن اولدوزلار  گویدن آخول لا

نه گوزل ایشیق اُورَگیمیزه

                    اولار یاخول لا

 

              گئجه قوشلارو

               گوزل اوخول لا

                                   آقاچلار  دئیه سن

                                    یاشول یاپراقلا

 

                                             چوگورچالول لا

گَنَه بو گجه عاشیق اولموشام

عشق شرابیله نجه دُلموشام

فرهاد اولموشام

شیرینین نقشیین

                 داغدا  یونموشام

حیس ایدیرم کی من اوچان قو شام

                             من اوچان قوشام

                           من اوچان قوشام

 

گَنَه بو گئجه شاعیر اولموشام

                     جاهل اولموشام

                      غافل اولموشام

                   عاقل اولموشام

من خیالومدا شعرلر یازموشام

حق قاپوسونو عاشقله آچموشام

                              بوگئجه گَنه شاعر اولموشام

 

                                 بوگئجه گَنه طائر اولموشام

 

                                 بو گئجه گَنه

                               یازورام سنه

                             بو گئجه گنه  عاشیق اولموشام

                                عاشق شرابیله من نه  دولموشام

                              من اوچان قوشام

                              من اوچان قوشام

 

                         سنین با قچاندا من قونموشام

                     بو گئجه گنه عاشیق اولموشام

                     بو گئجه گَنَه

                     بیر تززه نغمه

                        سَنه اوخورام

                     من سنین نقشین

                     جاندا توخورام

                        بو گئجه  گنه عاشیق اولموشام

                           سنین باغوندا بیر اوچان قوشام

                                      عاشیق اولموشام

                                      عاشیق اولموشام

قایناق http://parvizm.persianblog.ir/post/280

یک پاسخ to “بو گئجه گنه عاشیق اولموشام/پرویز محمدی”

  1. حسن دژم Says:

    اقاي اميري سلام.. چوخ ساقول هميشه وار اولاسان

پاسخی بگذارید

